fredag, februari 29, 2008

Körsbärsträdgården får ta längre tid

Wihåå, nu kan jag pusta ut lite. Jag behöver inte stressa ut mig över att göra klart min teaterkostym till Körsbärsträdgården. Jag har fått två veckor till på mig. Då kan jag göra allt som jag vill.

Men jag har ändå jättemycket som jag vill sy. Först på listan är min randig omlott-klänning som jag skulle ha sytt i tre månader nu. Men sen ska jag sy en Metamorphes-kopia i min egen version, och i det fina rutiga tyget.

  • Sen har jag Sandras lolita-klänning
  • Cosplay till mig själv: Sakura Kinomoto, Haruhi Suzumaki och Eureka...

Sen ska jag börja ta upp beställningar, kommer att ha lite tid över när det inte är så mycket att göra i skolan..

Och snart ska vi sätta igång vår japanska studiecirkel. Hoppas att det kommer att gå bra...

Inga kommentarer: