tisdag, augusti 19, 2008

Vad har hänt?

Oj, i sommar har det faktiskt hänt lite.
  • Jag kom in på bibliotikareprogrammet i Borås, och flyttar upp den 23 aug till min lilla etta, där jag ska leva studentliv.
  • Har jobbat och slitit på Tosselilla.
  • Visat Sarah ScienceFictionBokhandlen, så nu lever det affären farligt.
  • Fått en ny favoritaffär: Cubus
  • Firat 20 år.
  • Avslutat Hinata-sou, med en panghelg (läggdax runt fyra och upp åtta på morgonen)
  • Gjort min första beställningsplagg (även om jag har lite kvar).
  • Fått med mig Anna på lite Bleach-cosplay (jag Momo, hon Kira). Det ska bli klart i höst.
  • Varit på tre studenter, på samma dag.
  • Börjat samla på Bleach, än så länge de tre första.
  • Varit i Sövde på konstert, och sett Åsa Fång, Sonja Ahlden (+ autograf), och några gubbar till.

Ja, det har nog hänt lite..

Inga kommentarer: