tisdag, september 29, 2009

Mer höst


Oj, vad duktig jag har varit på att skriva blogg nu i september. Det liknar nästan min förra sommar.

Vad har då hänt? Jag har skrivit hemtenta, läst en massa kurslitteratur, gått på föreläsningar och seminarium, varit på bokmässan och köpt böcker och en söt frysväska, latat mig, varit på spelkvällar, ritat många mönster och sytt lite. Jag fick även Gabbe över en helg och vi gick i en smockfull djurpark och fotade. Det var visst Elfsborgs dag i parken, vilket betyde att de satt spelare och skrev autografer lite överallt. Jag tror jag såg Andreas Svensson, men är inte så haj på fotboll, så det kan varit någon annan. Men det gick bra i alla fall. När vi kom tillbaka efter att käkat på Max (billigare och går snabbare än djurparkens), så var det mer normal skara kvar.

Idag så har jag gått runt i Borås. Ja, jag har inte åkt buss idag. Det blev dokumentering av höstens intrång i parkerna. Jag hann med två parker och så tre pölar. Sen fick jag min klänning. En äkta rosa Baby the Stars Shines Bright-klänning utan för mycket krusiduller. Jag kommer nog att ha den på lördag, för då blir det KodachiKun no 2. Alltså inget cosplay, men det får jag ta igen någon annan gång. För jag har ju fyra som jag har börjat sy på.

Nej, nu ska jag nog gå och sova. Det blir upp tidigt för tvättning. Hejdå!

Inga kommentarer: