söndag, maj 16, 2010

Dags att ta igen lite

Vad har hänt:
  • Överlevt UppCon och jobbintervju efteråt. Blev dock reserv till jobbet så man får hoppas.
  • Legat nere i influensa i en vecka. Konstant feber är inte kul och gör en väldigt trött.
  • Sytt två cosplays. En blåhårig Ame-Warashi och en sommar-yukata som jag älskar förutom att den är vit.
  • Varit på och överlevt mitt första KodachiCon. Två dagar av slappna av och ha kul med okänt folk.
  • Bildat en löst hängande cosplaygrupp vid namn: Pinku no Shouelauceu. Eller på svenska: rosa skosnören. Notera att uttalet är japanvanabe på skånska.
  • Nästan sytt en klänning till mamma. Den hann inte bli klar under tiden som jag var nere, men ska förhoppningsvis bli klar till nästa helg.
Nej, nu ska jag sova för imorron ska jag upp till skolan för att skriva på min uppsats/rapport/studie eller vad man nu vill nämna den vid. Hejdå!

Ps. Kommer förhoppningsvis komma ihåg att skriva lite oftare nu.

Inga kommentarer: