torsdag, november 04, 2010

Sockerkick!

Började en ny kurs i måndags. Nu ska vi lära oss klassifisera på engelska. Eller, eftersom vi någon gång i framtiden kommer att övergå till ett klassifiseringssystem som baseras på nummer och amerikansk världsuppfattning från mitten av artonhundratalet, så kan man ju lika gärna lära sig att använda det. Det jag fattat än så länge är att det är bra att lägga till lite extra nollor.

Har även kommit en bra bit på första säsongen av Supernatural. Fick låna den i lördags när det var Marängen of Doom, som för övrigt var en väldigt bra omgång även om vi kanske inte ska ska se till att sockerkicka mig så att jag inte kan sova förrän sex på morgonen. Supernatural såg jag förresten när den för länge sedan gick på SVT, det var ett tag sen, så det är rätt så kul att se alla fina uttryck som Dean har för sig så fort Sam tittar bort.

Nu ska jag se några avsnitt till och sen blir det gonatt!

PS. Nästa vecka blir jag rosahårig.

PS2. På riktigt!

Inga kommentarer: