söndag, november 01, 2009

November

Ja, då var man nere i Skåne igen. Eller, jag ska ju åka härifrån om några timmar. Men i alla fall så har jag firat lillebror och kompis. Sen har jag har blivit överfallen av katten i sömnen, han bredde ut sig över halva sängen mitt i natten, det är så typiskt honom, men han sov i alla fall hos mig. ^.^

I veckan så har nästa kurs börjat. Det blev föreläsning och seminarium, och en bok att läsa. Den andra ska läsas när jag känner för det. Jag har även en till att lyssna på, ska bara ladda ner den först. Annars har det inte varit så mycket i skolväg, det är tre lätta veckor innan hemtentan kommer.

Ja, det har även varit mer Final Fantasy hos Linda. Det börjar närma sig slutet på XII och det vill jag inte. Jag gillar slut ibland, men det spelet är så kul så att jag vill inte att det ska ta slut. Därför velar jag med att gå vidare mot slutet. Och Basch är fortfarande Basch. Har man sett Basch fattar man.

Nej, nu ska det packas för hemfärd. Så hejdå!

1 kommentar:

Lienwyn sa...

Det är jättesvårt att sluta i det spelet! Jag gjorde det ju av misstag nästan x'D
Och tyvärr, eftersom storyn är så rolig i just XII så är det svårt att fortsätta spela efter att man klarat det... (vilket inte är ett lika stort problem i tex X)

Men vi måste göra det förr eller senare ;)
Men det finns ju ett helt Nabudis Deadlands att utforska först, och en massa hunts, så det är nog lugnt ;P
Och Basch äger. Punkt.

Ha en bra hemfärd!