torsdag, februari 18, 2010

Det är inte slem, det är sekret

Ja, då har det gått ett litet tag till. Fast det gör inte så mycket för det hade blivit lite tjatigt om man hade fått höra varje kväll som jag senaste tiden tillbringat hemma hos Linda och tittat på tv-spel. Det har varit mest FF8 men även lite DMC4, för att det är snyggt. Eller, ja, det mesta som spelas på PS3 är snyggt för det våffeljärnet kan sin grafik.

Jag har även varit och sett Prinsessan och Grodan. Vårt lilla gäng höjde medelåldern på bio med minst 200% när vi dök upp. Det var även oss som hördes mest då vi skrattade åt både det som var riktat mot barn och det som vuxna skulle fatta. Så, kul hade vi.

Sen har det varit skola. Har en statistik-uppgift som jag ska försöka bli klar med så snart som möjligt, vilket innebär att jag kommer att tillbringa långa timmar på skolan då jag inte har Excel. Efter att den blir klar så får jag skriva klart på min serie-rapport, som är riktigt intressant till den graden att jag har svårt att sluta läsa litteraturen för att skriva klart. Sen är det dags att påbörja den nya kursens uppgifter. Mellan allt detta så ska jag sy och städa, bara för att jag kan.

Nej, nu ska jag gå och brottas med min statistik, så att jag åtminstone vet vad jag ska göra de närmaste dagarna. Hejdå!

Inga kommentarer: