onsdag, februari 03, 2010

En enkel onsdag

Ja, då var det onsdag och jag har den senaste timmen inte gjort så mycket.. Mest ätit lunch, för att jag tyckte att det var en bra idé.

Annars har det varit föreläsningar, kurslitteratur och seminarie som härskat i mitt liv. Listade även ut att jag hade en hemtenta som ska in på fredag. Som tur har man inga föreläsningar innan dess, så imorron blir det tenta-skrivande. Ska försöka få den klar innan kvällen, så att jag kan ta det lugnt på fredag och kanske sy något. För jag har ju inte lite att sy nu.

Det ska bli i alla fall en klänning klar den här helgen. Den är inte så avancerad som tur är. Men mer kommer om den senare i så fall.

Idag så blev det även efter-tenta-shopping. Ett par nya vinterstövlar som förhoppningsvis inte kommer att gå itu innan snön försvinner, sen börjar jag gilla de mer och mer. Det är ett gott tecken. Annars blev det lite kläder.

Nej, nu ska jag ta reda på om jag ska vandra till Paddan för födelsekalas eller om det blir buss. Hejdå!

Inga kommentarer: