söndag, januari 31, 2010

Mobilinlägg från malmö c

Ja, då sitter man här igen. Eller rättare sagt så är det i malmö man sitter nu och väntar på tåget. Det är bara tjugo min försenat från köpenhamn, men jag ska inte ta det på en timme.

Jag ska däremot inte klaga på tågen, för jag har aldrig varit med om så trevliga tågvärdar som i fredags. Nu sitter man istället här och väntar med 17 m tyg som allt ska vara till cosplay. Nja, lite är till en klänning som kommer att vara riktigt somrig nu mitt i snön.

Annars har det varit tv-kvällsmys med familjen och mer sista minuter mönsterritning. Jag fick även ihop en timme på kingdom hearts, fast kom inte så långt. Tror att jag ska skaffa det själv så att jag kan börja om från början, och träna upp gubbarna lite mer.

Men nu ska jag tillbaka till en kall vänthall och vänta på mitt tåg. Hejdå!

Inga kommentarer: