måndag, januari 25, 2010

Att räkna och FF

Ja, då har man varit i skolan och lärt sig hantera Excel. Inte för att jag har det, men vi ska ha det i skolan för att räkna ut fina saker i statistiken. Så antingen så får jag lista ut om min OpenOffice klarar av det, eller så får jag sitta på skolan och vara produktiv. Vilket jag säkert är mer där än hemma i soffan.

Igår så fick Linda mig att spela Final Fantasy X. Inte för att det behövdes mycket övertalning, det är kul även om jag spelat lite för mycket Kingdom Hearts för att vänja mig vid det stridssystemet. Men jag lyckades efter ett tag och det var svårt att slita sig. Jag kan även numera nästan gå rakt fram, även om Tidus inte alltid gör som jag vill och öppnar kistor på sitt egna lilla vis.

Men nu ska jag tillbaka till min Nutella och titta på lite Durarara!, för jag har ett avsnitt att komma ikapp. Så hejdå!

Inga kommentarer: