onsdag, januari 27, 2010

Snö i lass

Snööö! *föreställ er mig hoppa rakt ner i en snön*

Det har som sagt börjat snöa igen. Jag har inget emot det, älskar när det lyser upp så fint. Däremot så gillar jag inte slasken. Fast å andra sidan tror jag inte att hittat någon som föredrar slask över snö. Men, det är så fint, snö alltså. Även om den inte är så skön i blötsnöform och med en fin vind som lyckas hitta mina ögon bakom glasögonen.

Annars har jag varit i skolan. Vi fick till o med ha eftermiddagens föreläsning på förmiddagen, för att den första föreläsaren satt fast på ett tåg (en nackdel med blötsnö). Men det var nästan bäst. Hade man haft föreläsningarna i rätt ordning så hade man varit ännu mer tankspridd under eftermiddagen, nu var det ju nästan intressant. :D

Nej, nu ska jag försöka få tag i en tågbiljett som inte kosta skjortan. Hejdå!

Inga kommentarer: