tisdag, januari 04, 2011

Jul, nyår och 2009

Då var det dags att börja lära sig skriva ett ny nummer för året, jag som fortfarande skriver 2009, det ska bli intressant. Julen och nyår gick i alla fall förbli rätt så snabbt. Nu har jag bara mina omtenta-veckor och sen börjar allvaret på riktigt allvar igen. Ska läsa tre kurser samtidigt nu. 

Jag ville läsa lite mer om litteratur så jag anmälde mig till några kurser i resevvalet i höstas, så nu blir det förutom all kandidat-skrivande även barn-, ungdoms- och sci fi-litteratur. Sci Fi på engelska för att göra det ännu lättare. Men det ska bli riktigt kul och förhoppningsvis kommer jag att lära mig ett och annat. 

Fast idag så blir det storstädning, man får eventuellt besök på torsdag så det är dags att börja i tid. Särskilt då morgondagen kommer att tillbringas på högskolan. Hemtenta, here I come! 

Bjuder på pågående syprojekt :)

Inga kommentarer: