tisdag, maj 27, 2008

Shopping på Mangani

Jag fick en sån längtan att verkligen köpa pannbandet när det var så inom räckhåll, och dessutom hade lite pengar och ska försöka cosplaya som Sakura Haruno på lördag (önska mig lycka till).

Så efter lite tänkande så blev det till slut ett pannband och en grodbörs (har velat ha en ända sen jag såg att Naruto hade en i serien).

Jag hittade även en börs från Fruits Basket formad som en risboll, men den får jag vänta lite med tills nästa lön kommer. Då kanske jag ska köpa väskan med Haruhi Suzumiya på också. Oh, det finns så mycket roliga saker jag vill ha på den sidan.

Jag hoppas bara att jag hinner få pannbandet innan lördag. Annars kommer min rosa Sakura att bara vara halv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ganbatte!

Åh, jag vill också ha en grodportmonä, den är ju sötast i världen T_T