torsdag, maj 14, 2009

TV-spel och mer omflyttning


Ja, TV-spel. Eller rättare sagt Final Fantasy XII.

Två kvällar hos Linda. Jag kan säga så här. När man väl ha börjat spela/titta så är det svårt att sluta. Ja, för det mesta så tittar jag på, men jag har även spelat lite. Jag säger inte att jag är sämst på att spela, men jag lyckas presic med konststycket att kunna se vad jag håller på med. Vad skyller jag det på? Jo, att jag spelade Nitendo 8-bitars när jag var liten, det var mycket mindre och färre knappar på kontrollen då. Sen har jag väl inte varit så intresserad av spel överhuvudtaget.

Men nu. Ja, det är du Linda. Jag skyller allt på dig och ditt FF. Inte för att det inte är kul, jag sitter gärna några timmar till och bara tittar på, men ju mer tiden går, desto mer vill jag spela själv. Ja, det kittlar i fingarna. Men, något lättare i så fall. Jag behöver nog inte rädda världen, för då tycker jag synd om världen.

Ja, i övrigt i min värld. Idag så har det blivit lite städning och omflyttning av möbler. Nej, nu kan jag inte skylla på stress, nu var det mer att jag ville ha lite ordning på rummet. Jag fick större plats att lägga ut tyg. Yeah! Nu har jag bara några kartonger som ska ner till förrådet, jag har bara kartonger där. Jag hittade mitt tvättkort, så nu kan jag tvätta, får hoppas att det finns någon tid på lördag förmiddag, det hade varit bra, så att jag har kläder.

Nej, nu blir det sova och imorron skriva på mitt grupparbete, så hejdå!

Inga kommentarer: