fredag, augusti 14, 2009

Pepparkaka uppäten

Jag har ärligt inte gjort så mycket de här dagarna.

Även om jag för en gångs skull faktiskt har gått upp i tid. Inte för att jag har så mycket till val när det börjar borras vid sju och det låter som att det är bakom väggen.

Jag borde plugga omtenta, men det verkar inte gå så bra. Det finns ju så mycket annat man kan göra. Mönster, städa (vilket alltid är bra att göra), vara social och undvika att snegla på kurslitteraturen där den ligger helt framme. Ja, jag ska läsa klart böckerna. Nån gång...

Igår så fick jag nog av att sitta inne och titta rakt ut i luften, så jag fick Sara och Paddan att komma hit. Det går alltid att locka hit folk med te och kaka. Sara överkom även sin skräck för kokos. Ja, jag bjöd på kokoste, hur konstigt det än låter, så är det gott. Annars hade jag inte bjudit på det.

Nej, nu ska jag se om kan hitta lite och äta. Det finns ju så lite att ta på i frysen (i fall ni inte kan uppfatta min röst medan ni läser det här, så var jag sarkastisk där). Hejdå!

Inga kommentarer: