tisdag, september 23, 2008

Helgen slit?

Okej, nu har det blivit tisdag kväll och jag känner mig trött fastän klockan bara är nio. Men det kan kanske ha något att göra med att jag suttit och sytt mesta delen av dagen. Och jag har faktiskt fått ihop något, en kombinerad underkjol och volangkjol. Och den är så söt. Nu ska jag bara få ihop överkjolen oxå, sen är jag redo för bokmässan och Göteborg.

Nå, det är ungefär vad jag höll på med i helgen oxå, förutom lite kollande på crunchyroll. Men det får man göra på helgen. Igår var det faktiskt förläsning och det var intressant. Lite i alla fall. Det var lite som man redan kunde, och det är så svårt att komma ihåg att anteckna när man har en så bra förläsare. Men jag tror ändå att jag kommer att komma ihåg det jag behöver till hemtentan sen.

Idag fick jag oxå mitt paket från Mangani. Jaaa, Kyou... så nu sitter Kyou på min väska. Jag ska ta en bild sen, men just nu orkar jag inte. Jag hade oxå beställt en plånbok: med Kon, så det kommer synas att jag är en liten anime-galning. Sen fick jag mitt första paket från mina senaste Tradera-shoppingar. Mitt fina Bleach-smycke.. eller ja, mobil-smycke. Och så mycket Bleach är det inte, men snyggt är det. En silverfjäril med rader av röda, silveriga och svarta pärlor. Snyggt är det i alla fall.

Men det här får räcka för idag, nu ska jag vila inför morgondagens förläsning. Hejdå!

Inga kommentarer: