torsdag, februari 05, 2009

Benjamin Button



Bio. Benjamin Buttons Otroliga Liv. Jag grät, men jag vet inte om det berodde på att jag var otroligt trött eller bara att filmen var så bra.


Nu blir jag sugen på att leta upp boken bakom och läsa bara för att få reda på med om vad som hänt honom. Även bra att nämna är att när det var fem minuter kvar så kollade jag vad klockan var så hade det plötsligt gått nästan hela filmen, och det kändes som att det gått en halvtimme.

Någonstans i mitten så var den lite trög. Men det handlar ju om en människas liv. Det är meningen att det ska vara långt. Jag brukar inte gillar Brad Pitt heller, fast i den här rollen så passade han som en taffat ung gammal unge. Ja, jag fick nästan lite fangirlkänslor ett tag. Tur det gick över.


Avslutar med: ja, jag skulle gärna se den igen.

Inga kommentarer: