onsdag, februari 04, 2009

Flitig vid symaskinen och vattensparande


Hmm.. det är onsdag och det känns som att det är något jag har glömt att göra. Ja, leta upp biobiljetten till imorgon. Det var bra, då kommer jag ihåg det. Annars ska jag bara gå upp tidigt för att duscha för att de stänger av vattnet hela dagen. Med start åtta. Jag menar, lite tidigt för mig som inte har föreläsning förrän halv ett. Jag har i alla fall lagt tre liter vatten i kylen så att jag klara mig ett tag.

Vad har jag då gjort dessa dagar. Ja, jag har sytt två halva kjolar. Ja, jag har alla kjoldelar och så och är nästan klar, men jag orkar inte sy klart dom än. Helgens mål. Yatta, och så slipper jag resår på den röda. Ja, det är en mörkblå och den röd med svarta prickar. Vilka även är lolita. Ja, jag är insnöad på den stilen, och jag gillar mönsterna. Får se om de blir klara i helgen. Hoppas det eftersom jag ska på födelsefest nästa lördag hos Pixi, som har animetema. Så det borde passa perfekt eftersom jag inte orkar sy en ny cosplay. Det blir kanske en blus oxå. Man kan alltid hoppas.

Vad mer. Jo, jag ska på bio imorgon. Det blir Benjamin Bottons Otroliga Liv. Jag har faktiskt ingen aning om hur den kommer att vara, men vad gör det när man kan sitta och käka popcorn på bion.

Nej, nu ska jag gå och leta biobiljett och kläder till lördag. Hörs senare!

PS. De här två senaste veckorna så har jag köpt sju böcker.

Inga kommentarer: