måndag, februari 02, 2009

Födelsefirande, QiGong och planering


Jag har varit duktig idag. Ja, igår oxå. Igår blev det en hel gryta med chili con carne. Det är gott.

Nå, åter till dagen idag. Paddan fyller år. Hon blir så gammal som ikke-tonåring längre. Ja, jag är trött därför kan jag inte skriva ordenligt. Så efter en enomt tråkig förläsning om indexering så blev det thai-mat hos Paddan. Ja, det börjar bli tradition med thai-mat på måndagar. Men jag tror inte att thaitanten har något emot det. Det är i alla fall gott.

Jag var kanske inte jättesnäll mot Paddan. Jag tvingade henne att ringa till QiGongen, så att jag slapp. Men nu ska vi i alla fall börja på lördag. Ja, motion.

Vi bestämde oxå något emellan allt snack om slashing och paring. Ja, ett stor pratämne till Martins förtett, eller så säger han inget bara. Vi ska till Göteborg. Ja, på fredag så åker jag till Göteborg för sjätte gången. Ja, alltså i hela mitt liv. Jag räknar inte den gången efter UppCon för att det var bara centralen. Nu ska vi i alla fall gå på antikveriat och cafe-runda i Gbg, och SF-bokhandeln. Ja, det är obliatoriskt när man är i Gbg.

Nej, nu ska jag äta. Chili con Carne, mmmm... så hejdå! Och grattis för åttonde gången Paddan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att säga att samtalsämnet är till mitt förtret var väl att ta i... har ju bara inte så mycket att säga i ämnet :-)