torsdag, oktober 09, 2008

Gosu Rori, underkjol och currygryta

Egentligen så har jag inte gjort så mycket idag, men om man jämför med vad jag brukar göra när jag inte har någon förläsning så är det ändå en förbättring. Det började i morse när grannen (den finska) satte på radion på full volym klockan nio på morgonen. Ja, jag vet att jag är bortskämd med sovmorron. Jag kunder förstår inte fortsätta sova, så det var lika bra att gå upp. Nå, det blev frukost till de nya avsnitten av Naruto Shippuuden och D.Gray-Man (lång frukost). Till slut kom posten och jag hade ännu en avi. Ett paket till. Den här gången kom mitt efterlängtade paket från SunAi packat med Gosu Rori 9 och 10, Pocky i tre smaker och de goda evighets-melonkolorna. Så nu väntar jag bara på ett paket till, undrar när det kommer att dyka upp?

Sen gick resten av dagen åt att sy klart Åsas underkjol (den jag fick beställt i början av sommaren), och tro det eller ej, men jag fick den klar. Hoppas nu bara att hon kommer att gilla den.


Nä, ska jag in på PingPong och försöka läsa lite litteratur inför imorron. Och ja, jag har äntligen ätit upp mammas currygryta (jättegod) så nu får jag se vad det blir till lunch imoorron.


Hejdå!

Inga kommentarer: