söndag, oktober 26, 2008

SJ, skyfall och...

Jag gillar inte SJ för tillfället. Vem kommer på att byta tåg mitt under färden för att inte fordonen räcker till. Inte bara att byta alla passagerarna, men man blir ju försenad. Åh...

Nä, färdiggnällt. Eller nej, det är kul att gnälla. Vem kom på att det skulle bli ett skyfall just när jag skulle gå av tåget? Gud, eller bara någon som är lite allmänt sur på mig. Vem är det nu jag har retat upp? Ja, det var i alla fall som att himlen höll på att ramla ner när jag lyckades ta mig av tåget. Det regnade till och med så mycket att jag blev blöt på vaderna när jag förbrillt sökte skydd. Hur går detta till.

Färdiggnällt? Ja. Nu ska jag bara kolla runt lite på internet, och sen ska jag lägga mig. Ska ju vara så duktig och börja nu kurs imorron: Bibliotek i Samhälle. Ja, det låter jätteintressant *märk min fina sarkarstiska stämma genom rymden*

Så GoNatt folket!

Inga kommentarer: