söndag, oktober 26, 2008

Nattinlägg om anime

Ja, jag vet att klockan är över tolv, men jag har på något sätt fått skrivfnatt. Ja, jag kan skriva om de fina animesamlingarna som jag håller på att få ihop. Det blir inte bättre av att man har fler folk runt en som också gillar anime. Nå, allt började i åttan, eller ja, egentligen tidigare med Sailor Moon. Men jag brukar ändå beräkna början i åttan. Det var då jag fick syn på MangaMania, början till Japan.

Ja, den första serien jag såg komplett var nog .Hack//SIGN , och sen fortsatte det bara. Jag tror inte att jag vågar berätta hur mycket anime jag har just nu på datorn och hårddiskarna just nu. Jag tror att jag inte ens vill veta hur mycket anime jag själv har.

Nå, det har ju faktiskt kommit till J-drama i kategorin, och sen så finns det musik, AMV och mycket annat. Jag tror nästan att jag är beroende. Men bara nästan, man kan ju inte bli alltför beroende, då blir man en holic. Fast det är jag kanske med tanke på cosplay.

Jag tror inte att det här inlägget kommer att blir något annat än mitt dravel om beroende, så jag ger upp. Go natt och hoppas att jag vaknar lite mindre flummig.

Inga kommentarer: