lördag, januari 17, 2009

Halvdöv och glompad

Godmorron alla morgonpigga människor där ute. Jag sitter just nu i omklädningsrummet på Fyrishov och väntar på att tiden ska gå.
Igår lyckade jag bli halvt döv medan jag lyssnade på ett hårdrocksband som spelade spelinsprerad musik. Det var bra men högt.
Jag lyckades oxå bli glompad efter att varit på där i någon timme, av en främling.
Det som jag kommer mest ihåg är nog kön. Vi stod där i två timmar innan vi kom in. Det var kallt, tro mig.
Vi hade fler kalla äventyr. Efter ett tag så blev vi hungriga och bestämde oss för att gå och äta något. Så vi traskade iväg i jakt efter donkan och när vi väl kommit dit så var vi genomfrusna. Detta kan dock bero på att vi trodde att det låg nära och tänkte att det går utan jacka. Kan säga att det var ännu kallare än kön.
Det var modevisning igår oxå. Lolita, yatta! När jag tittade på klockan så kunde jag knappt fatta att det gått en hel timme. Det kändes som det max hade gått en halvtimme.
Nej, nu ska jag återgå till min självömkning. Hejdå!

Inga kommentarer: