onsdag, januari 07, 2009

Klart med #1 och målbrott x2

Jag är äntligen klar med grupparbetet, eller egentligen inte. Först och främst bara första delen. Snart ska man oppenera en annan grupp och så ska man göra en Power Point-presentation. Men nu kan jag verkligen hur budgeten ska gå till. Det är många som är med och bestämmer om den i kommunen. Ja, men det är kanske bra också.

Nej, nu är det morgondagen som gäller, eller egentligen så är det idag. Ja, det blir så när man sitter och flummar runt med böckerna sent på kvällen. Och sen har man bara att sätta igång med hemtentan. För nästa vecka ska gå åt att sy. Ja, jag ska bli klar med min Cosplay till UppCon. Ännu en bra nyhet. Jag har sålt min extrabiljett, så nu slipper jag den.


Nej, nu ska jag gå och lägga mig, och hoppas på att min röst kommer att hålla morgondagens prat. Det är inte härligt när rösten spricker, och det låter som att man har gått genom målbrottet en extra gång. Så hejdå!

Inga kommentarer: