onsdag, april 22, 2009

En dedikerad DeviantART


Vad väntar på mig när jag öppnar deviantart.

Jo, en bild från Linda. Inte vilken bild heller, utan en fastkedjad Abarai Renji. Ja, nu fick jag visst som jag ville. Bara för att jag råkade nämna att det hade nog gått bra med en fastkedjad Renji. Det var helt oskyldigt.

Det tog mig ett tag att hämta mig från skrattet, som hotade att slänga av mig från soffan. Då sansade jag mig tillräckligt mycket för att skriva en kommentar och tack. För den var visst även dedikerad till mig. Förlåt att ni inte kan se mig men jag sitter med ett flin på läpparna, som inte vill gå bort. Ja, jag kommer aldrig att kunna titta på Renji igen utan att tänka på det här.

Jag ska nog börja tänka mig för vad jag säger inför Linda. Fast en sak vet jag att det kommer i alla fall inte på papper. Och det berättar jag inte ens här, även om det var en sån sak som är typisk mig. Det började med en förklaring varför Ichigo kanske skulle kunna gillar Orihime. Slut.

Nej, jag vågar inte säga mer. Så hejdå, dax för pluggande. Och tack Linda! ^.^

Inga kommentarer: