söndag, april 05, 2009

Städning, solning och läsning

Tre dagar utan blogg, hur har det gått egentligen.
Jo, jag har ritat mönster, städat (putsat fönster), nästan försovit mig till tvättid. Livet har alltså pågått för fullt, även om jag inte har gjort så mycket.
Igår så var det så varmt att jag till och med solade i lägenheten. Ja, vad ska man göra när man har ett stort fönster till söder och man är klar med fönsterputsningen. Ja, sola. Och förstås läsa. Jag läste en hel bok på det viset. Ja, en bok i en bok. Jag tror att det var tredje eller fjärde i Chronicles of Amber. Jag hoppas nästan att den tar slut snart. Den är rätt så tråkig, och har innehåller mest yta. Ja, han berättar inte mycket om vad som händer. Men man slutar läsa med en känsla av att författaren berättar det som han har fått reda på av någon annan. Det är torftigt.
Nej, nu ska jag sov. För imorron så ska jag sitta på buss i sex timmar. Ja, tyvärr så orkar jag inte släpa på datorn, så ni får nöja er med utan uppdateringar. Annars har de internet på bussen. Men jag får se.. det beror på hur pigg jag är på släpningen.

Inga kommentarer: