onsdag, december 02, 2009

Åhhhh...

... så sa mina fötter lättade när stövlarna åkte av efter att vandrat hem i en timme i högklackat. Ja, jag är kanske inte så snäll med mina fötter just nu. Men mina stövlar är så fina att det är det värt. Jag får snöra om mina gamla kängor så att jag kan gå med de på markanden imorron istället.

Väl hemma så väntade nya Burda med några användbara mönster som möjligen kommer att blir kläder någon gång i framtiden. Det låg även en blus från Tradera. Så söt den är! Det är en enkel ärmlös blus fast den har en volang som går som ett U fram och bak. Ja, det var väl en fin beskrivning, men man blir kanske lite klok på det.

Ja, då har jag väl varit och gjort saker idag. Jag har lyckats med att vara på ett handledargruppmöte där jag inte blev mycket mer klock än jag var innan. Nu ska jag i alla fall försöka fjärrlåna en massa böcker för att få tag i några fina artiklar och hoppas på att de kommer att hjälpa mig i skolan. Ska även hoppas på att de hinner komma innan det blir nedfärd nedåt på klotet. En nedfärd som även innefattar en bytestid på en o halv timme i Göteborg, fast det kommer nog gå snabbt. Sf-bokhandlen i julrush någon?

Nej, nu är det dags att äta lite. Så hejdå!

Inga kommentarer: