onsdag, december 23, 2009

Fan till Kingdom Hearts

Vad har då hänt i veckan. Jo, jag har spelat Kingdom Hearts. Däremot så verkar jag fastnat och vet inte riktigt vad jag ska göra. I värsta fall så får jag rådgöra med någon walkthrough på internet. Men jag vill inte.

Annars så är det ett riktigt härligt spel som till och med jag fattar, förutom den där lilla saken med att jag inte kommer någon vart just nu. Jag kan ju till och med gå rakt fram numera, fast stör mig hela tiden på att jag inte rör kameran med höger spak. Det är dit fel Linda, jag har blivit för van med FF XII.

Att jag halvt skrämde ihjäl lillebrosan när mina fanscvil smått kom när en Tidus och Wakka som ser ut att vara tio dyker upp, gör det bara bättre. De var så söta. Att jag sen fruktade mötet med Cloud är väl en helt annan sak. Han var söt-emo, det finns inget bättre sätt att beskriva honom på.

För att avsluta mitt faninlägg om Kingdom Hearts. Jag har bestämt mig för att köpa ett Playstation. Hejdå!

Inga kommentarer: