tisdag, december 01, 2009

Snabba versionen

Ja, det här med att skriva blogg har kanske inte varit allt för prioriterat den senaste tiden. Så här kommer en snabbversion av de senaste veckorna.
  • Linda avslutade FF XII, så nu är det slut. Fast jag måste påpeka att det är ett av de bästa sluten jag någonsin upplevt. Ja, jag satt och bet på mina naglar så mycket spänning var det.
  • Vi hade en liten dag i Göteborg med Sf-bokhandlen och new moon. Så ja, nu har jag sett den och den är mycket bättre än boken. Fast musiken var sövande ibland, så att jag höll på att somna, fråga mig inte.
  • Köpte även TRC-artbook. Den är så snygg, kan sitta och dregla över alla kläder. Ja, jag är klädfixerad, vänj er.
  • Jag köpte och läste the Magicans inom tre dagar. Den var bra och jag grät inte ens när den tog slut. Jag brukar få lite glädjetårar om det är ett bra slut och jag fäster mig vid boken, men icke den här gången. Det kan bero på det fina slutet som till och med jag kunde räkna ut, fast jag var ändå nöjd.
  • Jag har upplevt barndomsnostalgi när jag köpte Singing in the Rain och Tummelisa.
  • Genomlevt en hemtenta som jag så hoppas att jag klarar, ska nu bara genomleva en litteraturförteckning och foskningsredovisning.
  • Julpyntat i köket, resten av lägenheten får vänta tills jag möblerat om (igen).
Ja, det var nog allt. Hejdå för nu och jag tror att det kommer att blir mer blogg i framtiden, det känns som det i alla fall.

Inga kommentarer: