måndag, december 07, 2009

Ullared, vad är det för program

Jag har lyckats med konststycket att se några minuter Ullared. Ja, den där fina dokusåpan om vad som händer runt Ullared, shoppinghimlen för halva Sverige. Eller inte.

Det mest spännande. En kund tappar bort sin kundvagn och i bakgrunden körs lite försiktigt domedagsmusik. Ja, det är så det brukar låta i mitt huvud när samma sak hände men här blev det bara för roligt. Jag har svårt att hålla mig för skratt redan nu och det är reklam.

Annars så har jag släpat bokhyllor och soffa runt lägenheten, och nu börjar det se lite mer civiliserat ut här. Jag har fortfarande all kurslitteratur kvar att sortera, men det ser rätt bra ut.

Nej, nu är det tillbaks till Ullared på tv för jag känner för att ha roligt. Så hejdå!

Inga kommentarer: