torsdag, december 03, 2009

En färggladare blogg

Jag verkar ha fått ett nytt bloggmoment. Det känns som att jag vill skriva här hela tiden. Fast mest är det för att jag vill visa upp min nya färgsättning och allt annat som jag gjort om på bloggen. Nästan helt själv.

Jag hittade lite mallar som jag har kombinerat genom hårt html-trixande (visste knappt hur det funkade innan) och fått fram något som jag gillar. Det är färgglatt och innehåller muffins.

Det kommer att ändras mycket till, men jag har fått ihop en bra början om jag får säga så själv. Snart kommer jag väl ge mig på cosplay/lolita-bloggen. Det känns som att den behöver lite mer omarbetningen än en enkel tråkig mall direkt från blogger. Nej, där ska det kämpas.

Men nu, så är det snart dags för gonatt! Imorron så blir det marknad med massor av go mad och städning inkl. ommöblering som står på schemat. Hejdå!

Inga kommentarer: