lördag, november 15, 2008

Duktig, presentkort och höjningar

Jag kan kalla mig lite duktig idag. Jag har beställt kurslitteratur, och snart har jag allt jag behöver de två kommande månaderna, om nu alla böcker kommer.

Nu till lite mer roligt. Förra veckan så fick jag ett mail av CDON att jag hade fått en presentkort på 50 kr, självklart är det borta nu. Men ändå, bara för att jag kontrollerade att mina uppgifter var rätt. Så jag fick lite shoppaholic känslor. Och det blev Ranma ½, Life of Brian och Tsubasa Chronicle. Ja, snart har jag Life of Brian.

Ännu gladare nyheter. Studiebidraget ska höjas. Jaaaaa... Det är är bara med 130 kr, men ändå, det höjs. Det blir ytterligare mat i en vecka. Ja, jag har räknat ut att jag slösar ungefär 200 kr varje vecka på mat och godis. Men man måste äta ^.^

Nä, slutet gott allting gott. Nu ska jag ner på ICA och shoppa lite chips, dom andra tog slut igår.

Inga kommentarer: