fredag, november 14, 2008

Tenta, knallen och pizza

Ja idag fick jag min andra salstenta avklarad. Ja, jag vet att jag är duktig, även om jag inte kunde svaren på den sista frågan. Men vad vi fick fram under tiden som vi väntade på alla andra var att det var ingen som kunde den. Och vissa av dom här personerna hade faktiskt läst all litteratur. Nä, jag var inte så duktig, men säg till dom som gömmer referensböckerna att det inte är kul. Det går inte att läsa dom då.

Nä, det blev så att Linda skulle köpa skor, så vårt lilla gäng begav oss mot Knalleland. Ja, vi stannade lite innan och käka lunch på en pizzerian. Jag har aldrig ätit så mycket pizza som när jag flyttat upp här. Innan var det kanske en var tredje månad, nu har det blivit en, två gånger i månaden. Nä, jag har en hälsosam livsstil så det gör inte så mycket, det är bra med många trappor upp till lägenheten.

Åter till Knalleland. Ja, Linda hittade ett par skor på några få minuter, och sen fick Johanna för sig att hon behövde ett par läsglasögon (hon ska på lajv imorron, vampyrlajv). Så vi gick ner i Eko, och tittade på lite saker där. Nå, det slutade med att jag gick ut därifrån med Monty Python`s Meningen med livet. Nu saknar jag bara Life of Brian och sen är jag nöjd.

Nä, jag tror inte att jag ska nämna att jag har sett ungefär 60 avsnitt anime denna veckan (än så länge), så hejdå för nu.

Inga kommentarer: