söndag, december 21, 2008

Animeutdelare och tvättstugan

Hejsan, det var så länge sen sist, eller inte. Ja, jag är flummig så fort klockan har passerat sju på kvällen. Hmm.. ja, det är sant.

Tillbaka till verkligheten: jag har idag insett att jag inte ens vet vad hälften av mangan jag har handlar, alltså det behövs en utrensning (det tycker nog hårddisken oxå). Den här insikten kom när Sara var på blixtbesök för att fixa julunderhållningen. Ja, gissa vad: anime. Ja, jag har blivit en animeutdelare. Förra helgen så var det Sarah Yaoi som var igång och raida min hårddisk. Jag ska nog börja hålla hårdare i den, den kanske kommer att börja smitta snart för att den blir trött. Det går nog bra, men först så ska den överleva julen och nyår, och sen får den se hur man mår. Ja, åter till verkligheten.

Jag har faktiskt gjort lite idag, förrutom det ovan. Jag har städat så att jag slipper göra det imorron (kommer att ha fullt upp med shopping och julklänning). Jag har gjort en riktigt god köttfärssås, så att jag kommer att ha mat när jag kommer upp igen. Alltid bra med frys. Jag har klippt alla julklänningsbitar, och nu är det bara att sy ihop (det kan väl inte ta så lång tid, och nu har jag sett klart alla Antique, så det ska inte locka mig).

Nej, nu ska jag ner till tvättstugan och hämta min tvätt, så vi hörs från Skåne imorron. Och, ja jag fick lite Ed-känslor idag, så dagens bild är till honom. Hejdå!

Inga kommentarer: