tisdag, december 16, 2008

Sudoku, BLEACH och choklad

Okej en helt okej förläsning med lite nytt som man lärt sig, annars gick det väldigt bra med mitt sudoku. Ja, har fått en vana att lösa ett sudoku under första delen av förläsningen. Förvånatsvärt bra, eftersom jag på någon vänster även lyckas snappa upp vad som händer där framme, även om det mest är med öronen. Så jag har nog lite audoella intelligens också, vid sidan av mitt visuella-perspetiva. Ja, jag vet inte vem som kom på namnen, men det var väl någon lagom intelligent person.

Efter den fina förläsningen så var det dax för pepparkaksborgsdemolering. Långt ord. Ja, det var faktiskt en riktigt god borg som de andra hade fått ihop under lördagen. Kan bara berömma. Efter det så var det Lindas muffins. Eller som jag nästan måste säga: choklad. Ja, det är en muffins som när den är lite varm innehåller flytande choklad, och god choklad. Det är helt enkelt en stor sak som är lite oemotståndig när man väl har smakat på den.

Ja, vad har mer hänt idag: Jag köpte lite thaimat till lunch, hos den gulliga lilla tanten på thairesturangen brevid skolan. Jag lyckades lämna tillbaka Sugar2 Rune 2-6 utan att få böter. Tittade på de senaste två månadernas Naruto och BLEACH. Fast jag hoppade lite i blekmedlet för att det är lite väl uttjatat med vissa strider, och jag har faktiskt redan genomlidit mangan. Men nu kom äntligen det lite förstärkning. Har sett flera fyrverkeri från mitt fönster (verkar vara någon som har lite väl gott om raketer i området). Fått reda på att de kommer att stänga av vattnet i hela bygget på torsdag så då har man inget vatten.

Ja, det var nog allt jag ville berätta. Så för nu hejdå. Nu ska jag återgå att försöka rita klart mitt mönster till julklänningen, återkommer med status en annan dag.

Inga kommentarer: