söndag, december 21, 2008

Vampire Knight natt-paring

Helt appropå ingenting! Hade inte Kain och Aidou i Vampire Knight varit ett bra par. Även om Kain verkar bry sig mer om Risa ibland.
Ja, sånt här kan man komma på mitt i natten när man läser det senaste kapitlet på internet. Aidou och Kain är förresten mina favoriter. De är nog några av få karaktärer som har lite vett i skallen, och inte känner för att ta över världen.
Ska man ha ett halvt hjärndött par så röstar jag på Kaname och Zero. Jag tror att författaren inte skulle ha något emot det, särkilt med alla bilder som hon själv ritat. Ja, jag har inget emot gayparings.
Edit: Ja, jag vet att jag är dålig på namn, men Kain och Aidou hänger alltid ihop, det är lätt att blanda ihop namn då. Förresten seiyuun till Aidou är en av mina favoriter.

Inga kommentarer: