torsdag, december 11, 2008

Fel, mer snö och hopp

Okej, jag har lite spel idag. Ja, det är så fint att både SJ och Swedbank inte funkar. Jag som hade tänkt både köpa biljett och sätta över pengar. Nej, det vill sig visst inte. Näää..

Nå, lite positivt har hänt. Vi köpte biljetter till Uppcon, eller rättare sagt biljetter till Uppsala. Det blir att man åker från Borås fem på morgonen. Ja, jag som annars hde tänkt det tåget som gick åtta, men det ville sig visst inte så. Ja, så fem åker man då. Har jag klagat klart? Ja, jag vet inte, jag är lite sur just nu..

Okej, det var bättre i morse. Det snöade när jag vaknade. Ja, inte så mycket, men tillräkligt för att jag skulle piggna till. Ja, det har inte gått så långt att jag har blivit trött på snön än. Det är ändå bara så att det tänker marken, men det är i alla fall tillräkligt för att lysa upp allting. Okej, nu blev jag på bättre humör.

Nä, nu ska jag göra chokladbanan, så hejdå för nu, och hoppas att SJ funkar så att jag kommer ner till Skåne i helgen.

1 kommentar:

DcastEye sa...

JA! Nu fick jag i alla fall min biljett till Skåne! Nu är det bara upp till bevis om Swedbank har bättrat sig.