lördag, december 20, 2008

Kladkaka, hallon och självömkande

Mmm.. kladdkaka. Kladdkaka med hallon.. mmm...

Ja, jag vet det är lite töntigt, men jag fick för mig att baka kladdkaka sådär nio på kvällen. Det blev lyckat. Minikladdkakor i mufinsformar med hallon. Ja, det var mitt egna lilla påhitt. Men det blev riktigt gott.

Vad jag har gjort de här två senaste dagarna väljer jag att inte nämna. Men imorron får jag vara snabb och städa och sy klart min julklänning för Sara kommer. Ja, inte för att jag är helt säker på vad vi ska göra. Och på måndag så blir det sista julklappsshoppingen. Har några små kvar, som jag är säker på vad jag ska ge, men en som är lite svårare. Ja, det är svårt när man inte alltid frågar i tid, eller lyckas glömma bort vilken dag det är och missar att åka till Göteborg. Jag vill dit! Men det får blir efter nyår. Jag borde ha tid då. Eller lyckas glömma bort vilken dag det är som vattnet är avstängt. Ja, det är mig själv jag skriver om.

Nå, slut på självömkande, hejdå för idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska umgås på bästa nördvis! I vote för Bleach-musikalen som jag ännu inte sett.