fredag, juli 17, 2009

Första dagen avklarad

Första marknadsdagen avklarad.

Det blev lite manga och te. Jag hittade teet som jag drack på Tant Grön. Det är gott och riktigt somrigt, även om det lyckats innehålla kokos.

Manga. Det blev de senaste i xxxHOLiC och FMA. De läste jag igår, och nu väntar jag på nästa FMA. Jag vill ha den, det blir mer och mer spännande. Sen hittade jag Tokyo Babylon. Bara första boken, men den brukar vara rätt så svår att få tag bara i vanliga fall, och nu hittade jag den på marknaden för fjuttiga 50 kr. Nu ska man bara få tag i alla andra omöjliga böcker.

Annars hade jag bara lite ont i fötterna när jag kom hem, men då hade jag ändå varit ute och gått i sex timmar, så de fick ha ont. De var rätt så mörbultade, det var länge sen jag var ute och gick så länge.

Nej, nu ska jag försöka bleka håret med citron, så får vi se hur det går. Hejdå!

2 kommentarer:

Lienwyn sa...

Du ska bara veta hur spännande det blir i Fullmetal Alchemist!
Hohenheim kickar ASS!
... där jag är vill säga XD Kapitel 97 typ :P

Jag borde fortsätta köpa den också... när jag får ork XD

DcastEye sa...

Okej, det betyder så där.. minst ett år till, innan det kommer.
Jag har slutat på 65, men det dröjer ända till agusti innan nästa bok kommer, och det är cliffhanger..