lördag, juli 04, 2009

Upptagna och lata dagar

Ja, mitt bloggande går verkligen fram och tillbaka. Idag har jag nästan fått litet gjort. Jag har i alla fall börjat på mönstret till nästa klänning, och den ska vara klar till senast onsdag. Det har jag bestämt och det är inte helt omöjligt.

Vad har då annars hänt. Jo, det har spelats minigolf, vandrats i djurparken och pillats på grejor. Jag har bjudit på allt för lite rester och så har jag slösat bort två dagar framför dator inte görandes något nyttigt. Hittat och köpt ny cykel. Igår så tittades det på åska i tre timmar, och väntade på att regnet skulle komma, men det var bara ett litet fjuttigt ett. Fast nu är det i alla fall lite svalare än de andra dagarna.

Nej, nu känner jag mig produktiv så jag ska fortsätta med mönstret, hejdå!

Inga kommentarer: