torsdag, juli 09, 2009

Melody Club

Det tjuter fortfarande i öronen.

Fast det gör inget, för det var kul. Ja, det var Melody Clubs kväll i Borås. Även om det bara var en timme, så var det en kul timme. Massor av låtar som jag kunde, och massor som jag inte alls kunde, men ändå sjöng med på. Fast jag hade nog passat bra bland alla popare och annat som stod längst fram och hoppade. Jag gjorde mitt. lite längre bak där jag inte blev hörselskadad, eller jag tror det i alla fall.

Jag vet däremot inte om Paulas uppfattning om moi har blivit skadad. Att se mig hoppa upp och ner i takt med musiken, medan jag försöker komma ihåg texten och sjunga den i fluffig klänning kan vara skrämmande. Att jag de närmsta dagarna kommer att springa runt: I am, I am, I am, I´m your destiny calling, gör nog inte det mycket bättre. Fast det behöver i alla fall inte Paula stå ut med.

Mer musik. Jo, jag och Paula beslutade oss för att äta mat. Den här gången på Peking, som har goue maud. Vad hör jag då där om inte. Final Fantasy. Linda vad har du gjort med mig? Det kittlar i fingrarna ibland, och ibland är jag rädd för att glömma bort vad jag gjort. Men, jag får väl stå ut en månad till, och lite till. Det är inte så farligt som det låter, jag har värre vanor. Som cosplay och symaskiner.

Kommer Melody Club hit fler gånger, så går jag absolut och jag drar med dig Sara. De är bra live. Nej, nu ska jag sova, för det blir upp tidigt imorron. Hejdå!

1 kommentar:

Lienwyn sa...

Peking verkar gilla Final Fantasy musik alltså XD
Och nu förstår du hur jag kände när det hände sist! :P

Vi får se till att du får spela när jag kommer tillbaka helt enkelt XD Det lär vara någon dag före den 20 augusti i alla fall, om allt går som det ska ;)