måndag, juli 06, 2009

TRÖJA och mer tyg

Jag har sytt en tröja.

Sen har jag kommit överens om en beställd klänning och även köpt tyg till den. Nu får jag bara rita mönstret och sy den. För det är väl inte så svårt. Ja, om man inte pratar med mig, för jag har ju en halv miljon saker att göra samtidigt.

Men jag fick i alla fall ihop en hel tröja igår, och tryck på den. Även om nu min skrivare och jag inte är helt kompisar om vad spegelvänt betyder. Så ja, trycket är spegelvänt från originalet. Och det är BLEACH. Ichigo. Behöver jag säga spoilers för de som inte kommit ikapp mangan, för nu fick de fillerinspiration i animen när det nu skulle komma.

Annars har jag gjort en riktigt smarrig broccolligratäng med massor av ost och bacon. Det vattnas i munnen även om jag är för mätt för att ta en tugga till. Det är kylskåpsrensning på gång, och jag har några dagar kvar.

Nej, nu ska jag titta mer Macross Frontier och se om kärleksdravlet leder närmare till utomjordingsfrågan. Hejdå!

Inga kommentarer: