måndag, juli 27, 2009

Födelsedagsfirande i förtid

Jag lever.

Ja, det har varit lite tyst här, men det blir inte så att man har vanan att inte skriva här på kvällen för man hittar gott om andra saker att göra, eller ja, slösa bort tid på.

Jag har i helgen hunnit fira en kusin, en morbror och hans fru, haft en lyckad fotografering i vildmarken bland nässlor, sytt lite, köpt mer tyg och gjort många mönster. Helgen gick väldigt snabbt och jag har varit upptagen varje dag vilket har gjort att det känns som det var länge sen det var fredag. Fotograferingen finns att beskåda här [krävs dock medlemskap], här och här. Jag ska lägga upp fler bilder på DA, men jag gillar att redigera och jag har många bilder att välja mellan då vi tog sammanlagt 664 bilder på en timme. Då hade vi oxå tre kameror och alla bilder är inte i topptrimm.

Idag har jag varit lat förutom att jag gjort mönster till en kompis klänning och försökt sy klart lillasyrrans klänning, vilket inte gick så bra då banden inte ville som jag. Jag har även firat min kommande födelsedag och fått en skruv med utbytbart huvud, pump till madrassen som jag haft i snart ett år och min efterlängtade IKEA-servis. Så nu ska jag snart kunna bjuda fler en tre pers hem till mig.

Nej, nu ska jag sova. Gonatt!

2 kommentarer:

Lienwyn sa...

Om du redan har firat den så kan jag väl säga grattis också då XD
Så grattis på födelsedagen :P

DcastEye sa...

Nja, mamma och Anna tyckte att vi skulle fira den, eftersom jag inte kommer ner då. Och tack ^,^