torsdag, juli 23, 2009

Nästan en klänning

Jag har nästan sytt en hel klänning idag.

Det är flitiga myran som fanns hos mig som nästan fick Paulas klänning att bli klar. Jag har blixtlås och infodring kvar på den. Men jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt idag så att jag får något gjort imorrron morgon. De här andra dagarna har det gått tills ett-två innan jag vågat sätta mig framför maskinen.

Nej, mycket mer har jag inte att berätta, för de här dagarna har jag som sagt inte gjort så mycket mer vettigt än att sy och rensa lådor i källaren. Slängde nästan en hel flyttkartong med bara gamla mönster som jag "ärvt" från släkt, när de insett att jag syr. Jag har en regäll bunte i Borås som också ska sorteras ut. Jag får väl sätta mig med det någon dag.

Nu blir det kvällstitt på DA, och sen är det till sängs. Hejdå!

Inga kommentarer: