onsdag, mars 04, 2009

Förstörd bild av mig

Jag sitter i skolan, därför så får ni ingen rolig bild idag. Det finns en anledning till att jag skriver det här just nu. Det är helt enkelt att jag har lite paus just nu. Eller egentligen så är det en självutnämd paus, för helt plötsligt så orkade jag inte så mycket mer, och det är inte så svårt som att jag inte skulle kunna göra det senare. Ja, jag vet, jag är som jag är.
Nej, vad har då hänt efter min hemkomst till Borås. Jo, jag har lyckats komma hem sent varje kväll. Eller ja, efter sju. Det har i alla fall tagit väldigt lång tid att lyckas komma hem. Ja, eller rättare sagt så har det varit jag som inte har orkat bryta upp våra fina disskutioner som har förstört både Lindas och Saras bild om oskydiga lilla Louise. Ja, jag har förstört den fina bild som de hade byggt upp själv.
Nej, nu ska jag återgå till arbetet. Så hejdå!

Inga kommentarer: