onsdag, mars 25, 2009

Skola, skola och skola


Skola, skola, skola... det känns som att de senaste dagarna har bara varit skola. Men sen så har det bara varit skola oxå.

Ja, tenta på måndag. Tre föreläsningar på tisdagen, tenta imorron och seminarium på fredag. Under detta så ska man även läsa runt trehundra sidor till seminariumet, plugga till tentorna, och försöka sig förstå på sig en hel bok på danska. Sen har jag massor med andra saker som jag ska göra.

Men jag har i alla fall köpt en linjal nu, så att jag kan börja göra alla mönster som ska göras. Yatta! Och jag lyckades gå in i Sara när jag var nere och köpte mina senaste böcker. Det var inte meningen, men det blev i alla fall lite social tid idag. Imorron så blir det ju bara tenta, grupparbete till seminariumet och mer läsning. Varför litteratursseminarium en sån här vecka. Gissa vad? Så här kommer fyra veckor framåt se ut. Fast utan tentorna, så man hinner andas.

Nej, nu ska återgå till litteraturen. Ush!

Inga kommentarer: