onsdag, mars 11, 2009

JCS 2000 och icke samarbetsvilliga databaser


Ja, jag har varit dålig på att skriva här. Och det beror inte heller på att jag inte har haft tid. Det hade nog varit bättre om jag skrivit här istället för allt onödigt som jag har gjort istället.

Hmm... nu har jag i alla fall skickat iväg min inlämningsuppgift även om jag inte är helt säker på att det blev rätt, men jag skickade i alla fall in den, även WoS inte verkar vilja sammarbeta med min dator. Ja, vad har jag gjort annars. Gått i skolan, fikat, käka nudlar (officiella nudeldagen igår). Spenderat allt för mycket tid framför internet.

Sett JCS 2000... ja, nu är det så att jag sett musikalen nere i Malmö, och efter det så finns det inget som är bättre, möjligen den första filmversionen. Det fanns vissa bitar som jag gillade, och vissa som jag inte gillade: t ex slaktmordet på Superstar i 2000. Ja, eller jag gillade inte presic den biten. Men, det kan ha varit de lackklädda tjejerna som försökte leka änglar. Nej, nu ska jag inte klaga mer. Jag gillar början.. ^^

Nej, nu ska jag äta något och sen blir det hemtenta resten av dagen. Hejdå!

Inga kommentarer: