tisdag, mars 31, 2009

Optikern, Knalleland och mönsterritning


Paus i mönsterritningen.

Ja, jag hittade några av mönsterna som jag ska skicka, så nu ska jag bara kopiera dom. Sen måste jag leta upp dom som fortfarande inte vill hittas.

Vad har jag då gjort annars idag? Jo, dagen började med optikern. Ny optiker på nytt ställe. Dom var riktigt trevlig, och vi konstaterade att jag behövde verkligen nya glas. Jag har visst lyckats få brytningsfel på vänster öga, höger öga hade redan. Annars gick det bra med styrkan. Så det blir nya bågar oxå. Gyllene bågar, eller de går lite i matt guld, koppar eller nått sånt. Ja, det blir bild på dom sen.

Sen var det inlämning av kursval till hösten, så man får hoppas att det blir kul. Efter det så blev det Knalleland. Jag gick in och ut ur flera butiker, och hittade skor till en cosplay. Gula ballerina, och så dyra var de inte. Men jag köper inte dom än, jag behöver inte dom än. Sen var det Willys och överfull buss på vägen hem. Ja, den var full. Jag fick stå upp.

Nej, nu ska jag fortsätta rita klart mönster, så hörs vi sen. Hejdå!

Inga kommentarer: