lördag, mars 14, 2009

Min tankesammanfattning om veckans manga

Okej, det här kan bli lite spoiler, så jag varnar er. Här kommer mina tankar, eller ja, de som jag kommer ihåg tydligast.

  • Fairy Tail: Yeah, fortsätt så Natsu. Men ta det lite lugnt med byggnaden.
  • Loveless: Så kan du ju inte göra!
  • xxxHOLiC: Jag vill oxå skälla på Domeki och skvallra på Haruka. Heja Watanuki!
  • Bleach: Nej, inte Ichida, nej, jag gillar inte Ichida, jo, det gör du visst! Va, ska du (Kudo) börja ta dö på folk nu. Kunde du inte börjat med det innan... vänta vad gjorde du presic med jordgubben. Orihime, det är bra, fortsätt stå där och se orolig ut och dra efter andan.
  • Naruto: Jaha, så du har en rävdemon i dig! Vilken surprise. ----- sista sidan. Naaaaaw!
  • D.Gray-Man: äntligen mer! Varför är inte Lavi med... T_T
  • Ouran High School Host Club: oj, så du har äntligen fattat Tamaki, men det räcker inte med att fatta, har du hört talas om att säga det till personen. Jag lider med dig Hikaru... jag skulle oxå vilja slå ihjäl Tono ibland.
Ja, vad kan man då lära sig av detta. Att jag läser mycket shonen, ja. Och att mangan faktiskt kan överraska en ibland, och få en att hoppas på att nästa kapitel skulle komma ut nu!! Att veckans gulligast ögonblick kommer i Naruto O.o

2 kommentarer:

CarpeDentum sa...

Du är så underbart förvirrande med jämna mellanrum xD

DcastEye sa...

Nä.. det här är bara jag som förtvivlat försöker hålla reda på mina tankar. Jag tycker nästan synd om er som ska behöva läsa det här XD