fredag, mars 06, 2009

Vem är du?

Jag har efter ett tag insett att jag faktiskt har besökare på den här sidan så nu undrar jag: vem är du?
Jag heter i alla fall Louise. Jag går och pluggar till bibliotikarie. Resten av mitt liv tillbringas framför datorn eller symaskinen. Jag är besatt av cosplay till den graden att jag alltid tänker på hur jag ska kunna använda saker som jag köper. Jag skulle vilja klä mig i classic lolita varje dag, men jag håller fortfarande på att bygga upp min gaderob. Jag har flyttat fem timmars tågfärd från Skåne, men jag kommer nog aldrig att sluta prata skånska. Oh, visst ja. Jag gillar anime, j-drama och manga.

Nu är det er tur:

3 kommentarer:

CarpeDentum sa...

Jag är Sara! and you know me xD

Anonym sa...

Vet man någonsin vem någon är? Ens sig själv? :-)

DcastEye sa...

CarpeDentum: jag känner dig! XD
Martin: det här var inte menat som en sån djup fråga. Ska du ställa såna svåra frågor så får du ta med dig en pipa till skolan och sitta och puffa på den :)